哈哈XD MV就是伊麗莎白~
超喜歡這首=v=
所以它是我的手機鈴聲XD~
每次響的時候都捨不得接呢f01.gif→(快扁他!!)


 


 


請支持銀魂!!


 


 


 


歌名:MR.RAINDROP (雨滴先生)
主唱:amplified / アンプリファイド



歌詞:

Mr.Raindrop,falling away from me now
Mr.Raindrop,falling away from me now
Mr.Raindrop,falling away from me now
Mr.Raindrop,falling away from me now

Do you know how much you mean to me?
Why must you leave?


I'm just a flower on a tree
Why must you leave?

Mr.Raindrop,falling away from me now
Mr.Raindrop,falling away from me now
Mr.Raindrop,falling away from me now
Mr.Raindrop,falling away from me now







中文歌詞:


雨滴先生 現在離我而去了
雨滴先生 現在離我而去了
雨滴先生 現在離我而去了
雨滴先生 現在離我而去了

你知道你對我多重要嗎

我只是樹上的花 你就一定要走嗎?

雨滴先生 現在離我而去了
雨滴先生 現在離我而去了
雨滴先生 現在離我而去了
雨滴先生 現在離我而去了

arrow
arrow
    全站熱搜

    小眼球 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()